Mycket bra helg

Fredagen bestod av volleyboll, som inte var så bra men så är det ibland, pizza med Jessica, Claes och Jens, film som vi inte ens tittade på och quizkampen. En ganska bra start på helgen faktiskt. 
Lördagsmorgonen startades med frukost på espresso house vilket var supergott, jag som älskar frukost! Efter det tog vi en runda på stan för att hitta present till vår kära mor som fyllde år i augusti, sena ute men vi har inte hunnit fira henne ännu, och det gick bra. Gick in i två affärer och sen var vi klara. 
 
Efter att jag vunnit två matcher med mitt lag och Jens en med sitt lag trampade vi hem till lägenheten för att göra oss i ordning för en middag ute. Vi hamnade på o'learys där vi alla åt en varsin hamburgare. Till efterrätt testade jag friterad glass och det var absolut inte sista gången jag åt det. Fy tusan vad gott det var!!!
Vi satt där och pratade om allt möjligt och tiden bara flöt på. När vi kom in på fysik tyckte jag det var dags att gå hem och lägga sig, vilket vi också gjorde.
 
Amerikanska pannkakor blev ett perfekt avslut på en bra helg tillsammans. Jag hade samling 11 och då åkte också Jessica och Claes hem. 
 
Blev bara bilder på mat nu men det var det enda jag lyckades få med på bild i helgen. Har spelat sammanlagt 13 set på tre dagar, vilket känns i kroppen så det är bra att vi har vilodag idag. Var frivillig träning så jag tog en dag off från volleybollen. Har inte gjort speciellt mycket dom timmarna som gått efter jobbet och jag kommer inte göra något dom resterande timmarna heller. 
Min vardag | |
Upp