En bättre torsdag

Dagen skulle ha startat med sovmorgon (en timme längre än vanligt) men jag lyckades inte så bra på den fronten. Vaknade klarvaken samma tid som vanligt och då gick jag upp. Hade en lugn morgon så gjorde i ordning en god frukost och förberedda mig för Emelies och min tripp till Falkenberg. 

Tatueringen var bland det värsta jag varit med om, helt ärligt. Gjorde så fruktansvärt ont men det var samtidigt så värt det! 


Efter vårt lilla äventyr blev det en vanlig dag på jobbet. 



Men innan jag traskade hemåt gick jag, Emma, Mirelle och Emelie och fikade på Roberts. Trevlig stund med fina vänner! 

Nu sitter jag nerbäddad i soffan med en kopp te och ska alldeles strax hoppa i säng. 
Foton, Mat & godsaker, Min vardag | Falkenberg, café, fika, tatuering, vänner, äventyr | |
Upp