Utanför mitt fönster

Egentligen är jag inget stort fan av maskrosor men igår när regnet föll ner på dom och dom såg så svaga ut på något sätt ville jag ta en bild. Var sugen att fota de andra små blommorna som finns på gården också men de var alldeles dränkta av regnet tyvärr.
 
Vad gör jag? Jag sitter och skriver som att mina fingrar hade fastnat i spänt läge. Har precis målat naglarna och vill såklart inte kladda ut det som jag alltid lyckas göra. Vet inte varför jag målar dom på kvällen innan jag ska lägga mig för det är alltid samma besvikelse när man vaknar nästa dag och det är randigt efter alla hårstrån man lyckats få på dom under natten. 
 
Om jag ska lyckas komma upp samma tid som idag (05.15) borde jag gå och lägga mig faktiskt. Godnatt finisar!
Foton, Min vardag | Majskolv, maskros, regn, vårväder | |
Upp