Onsdagssällskap

Idag hade jag fina Mirelle över på middag. Och ni kan ju bara gissa vad vi åt?
PANNKAKOR SÅKLART! Vad annars? Det är ju en tradition nu och det är väl det enda positiva i att vi inte träffas så ofta. Annars hade det blivit alldeles för många pannkakor. 
Den tjejen asså. Shit vad jag gillar henne. Lyckligt lottad att jag har en så fin vän. Lätt att umgås med och tiden bara flyger förbi när vi ses. Kan sitta och prata i flera timmar tills vi inser hur sent det blivit. 
 
Precis som jag gjorde nu. Inte undra på att jag är trött. I vanliga fall brukar jag sova djupt vi denna tid så det är nog dags att jag hoppar i säng. Skönt att vi är lediga i morgon så man äntligen får lite sovmorgon!
Foton, Mat & godsaker, Min vardag | banan, grädde, lyckligt lottad, pannkaka, pannkakor, sirap, vänner | |
#1 - - Mirelle:

MEN ÅÅÅÅH vad du är fin!!! Hahaha älskar att när vi säger hejdå står vi ändå och snackar vidare en bra stund, så får man typ slita sig därifrån. Fyfan vad jag tycker om dig ska du veta! Så himla mycket kärlek till dig <3

Upp