Svårt att alltid vara motiverad

Idag var förhoppningsvis sista dagen vi behövde måla i den nya lägenheten. Jens har varit trött på det ända sen första dagen och helt ärligt börjar jag också tycka det är ganska tråkigt. Så ni får hålla tummarna tillsammans med oss att det ser bra ut imorgon när vi kommer dit och tittar. 
 
Det är sjukt vad omotiverad man kan vara vissa dagar och det är så fruktansvärt jobbigt. Idag var en sån dag när jag inte hade lust att göra någonting men samtidigt fick dåligt samvete om jag inte tränade. Och då hamnade jag i en ganska dålig sits. 
När jag kör ett pass och känner att jag inte alls är motiverad till att träna brukar det aldrig bli speciellt bra men idag j*vlar bestämde jag mig och det gick faktiskt bättre än jag förväntat mig. Jag låg länge och tvekade om jag skulle ge mig ut eller inte och nu är jag verkligen glad att jag gjorde det. 
Min vardag, Träning | försäsong, motivation, omotiverad, träning, uppbyggnad, volleyboll | |
#1 - - Sofie:

Känner likadant, vissa dagar ser man så jävla mycket fram emot att kötta på ett pass, men sen försvinner orken. Men är så gött när man väl tar sig förbi det där och ger sig fan på att man ska träna i alla fall!!

Upp