En väldigt ångestfri söndag

Idag kom vi till Halmstad runt tre och då följde Josse med oss upp för att se hur vi bor och för att jag lovat att hon skulle få en kopp kaffe, vilket vi för övrigt haft cravings för hela förmiddagen. Vi satt och scrollade igenom våra bloggar och jag bara njöt av att ha henne i samma rum den lilla stunden hon var här. 
Nästan direkt efter Josse åkt tog vi en runda till maxi för att köpa något att äta till kvällsmat. Jens var sugen på pannkakor och jag på frukt så det fick det bli. Jag skar ihop en mumsig fruktsallad och kokade lite te medan han stekte pannkakor som han sedan åt med nutella. 
 
Söndagen börjar nu lida mot sitt slut och imorgon är det måndag igen, vilket borde innebära uppstigning klockan sju och en arbetsdag men icke sa nicke. Vi har faktiskt semester i en vecka till!
 
Foton, Mat & godsaker, Min vardag | fruktsallad | |
#1 - - ɑ n n i k ɑ:

Mums!

Upp