En dag i volleybollvärlden

Dagen har jag spenderat i Falköping tillsammans med min tränare, Tony, herrarnas tränare/kapten, Matthew, assisterande för herrarna, Richard och klubbens ordförande, Leif. För att göra någonting nytt och annorlunda har Svensk volleyboll startat något de kallar för upptaktsmöte. Det var första gången i år och jag har bara positiva tankar kring det efter en dag tillsammans med alla kaptener och tränare för lagen på dam- och herrsidan.
 
Kommunikationsfrågor, presentationer, fotografering, intervjuer osv, det är vad dagen bestått av. Jag är hemkommen sen drygt en halvtimme tillbaka och jag landade här vid köksbordet, med datorn och en kopp te nästan på en gång när jag kom hem. Jag ska alldeles strax göra mig i ordning för sängen och ladda om inför en ny dag.
Min vardag, Träning | |
Upp