Tillbaka i Halmstad

Hej på er! Jag har varit hemma i snart två timmar och inte gjort någonting alls. Det har varit väldigt skönt faktiskt. Jag har fått i mig lite mat och tittat runt på lite andra bloggar. Ska försöka packa upp allting ur min väska och sen blir det läggdags. Imorgon blir det jobb vid sextiden igen. Vill försöka jobba så mycket jag bara kan det lilla jag jobbar i maj. 
 
Jag har haft en jätte bra helg hemma med familjen. Fick massa fina presenter från familj och släkt på pappas och mitt födelsedagskalas. Bilder från kamerna kommer någon gång i veckan. Har inte tagit upp den ur väskan än och har tagit ganska många så orkade inte sätta mig och titta igenom alla. Nu ska jag fortsätta vara lite onyttig innan jag tackar för denna vecka. Hoppas ni haft en bra helg. 
Min vardag | |
Upp