Födelsedagsfirande

Jag som fyllt och pappa som snart skulle fylla(hans födelsedag var igår) firade vi tillsammans med familj och släkt i lördags eftermiddag. Vi bjöd på smörgåstårta som middagsmat och en otroligt god chokladtårta, oreomuffins och kaffe som efterrätt. Det blev ett väldigt lyckat kalas och alla gick hem mätta och belåtna. 
Denna goding gjorde vi helt själv och jag tycker att vi lyckades väldigt bra med både insidan och utsidan.
 
Min kära syster, som för övrigt älskar att baka, lyckades verkligen med sitt uppdrag att stå för tårtan. Det enda jag sa var att jag ville ha en chokladtårta och oj vad chokladig den var. Vit, mörk och mjölkchoklad plus att botten också är choklad. Helt ärligt den godaste tårtan jag ätit! 
Muffinsen var faktiskt jag med och gjorde också och även dom blev goda. Oreomuffins med kolakräm täckta i brownie smet. Mmmm, världens sockerbomb. 
 
Fick jätte fina presenter av allihop också. Om ni är nyfikna på vad det är i paketen så är det en matberedare, tekoppar&te, ljuslyktor, en ny klocka, och saker från bodyshop. Det blev en väldigt bra dag!
Foton, Mat & godsaker, Min vardag | choklad, födelsedag, födelsedagsfirande, kalas, oreo, presenter, smörgåstårta, tårta | |
Upp