Kräftskiva nästan helt utan kräftor

Även fast det inte är en bakissöndag, för mig, säger jag det ändå. Borde kanske vara det egentligen med tanke på att jag var på kräftskiva igår och dom allra flesta där var fulla. Men jag kände faktiskt inte för att må dåligt idag och det är jag väldigt glad över. Jag hade väldigt kul utan massa alkohol i kroppen.
Såhär såg jag ut igår. Trött efter en hel dags slitandes i sanden, Emelie och jag spelade en beachturnering på Tylösand (tog oss till kvartsfinal!!!), men lycklig över att vara omringad av mina fina vänner. 
 
Och här har vi dom, nästan allihopa på bild, mina knäppa men underbara vänner. Några sitter och gottar sig med nypåfyllda glas och andra står och väntar på att grillen ska bli varm så maten kan lagas.
 
Jag var på en kräftskiva men det var bara jag, Emelie och Fredrik som åt kräftor konstigt nog. Vet inte riktigt om man kan kalla det kräftskiva då faktiskt. Dom andra, som gillar men inte orkat köpa kräftor, åt grillat kött tillsammans med dom som aldrig smakat eller bara inte gillar det. Lite komiskt att vi bara var tre stycken faktiskt. Men huvudsaken var att alla blev nöjda och belåtna och det tror jag minsann alla blev. 
 
Efter maten hoppade vissa i jacuzzi eller bastun medan några satt kvar och pratade tills det blev som mörkast på kvällen, då samlades alla i eller vid bastun. Natten vart ganska lång, längre för andra, men jag kan inte exakt säga när den slutade. Jag hade en bra kväll och vaknade upp med lite träningsvärk och en bra känsla i kroppen. Trött, som man blir efter sådana kvällar, men glad att jag inte var bakis. 
 
Foton, Mat & godsaker, Min vardag | fest, kräftskiva, vänner | |
Upp