In i rutiner igen

 
Nu ska jag äntligen se till att komma in i mina rutiner igen. Ska komma igång med bra mat och träning nu när jag känner mig helt frisk. Gick och handlade det jag kände jag behöver ha hemma för stunden och kör på ordentligt nu. Gott ska det vara också. Gjorde en mumsig mellis som bestod av keso, naturell yoghurt och en apelsin. Perfekt innan träning tycker jag. 
 
Dagen har varit bra tycker jag faktiskt. Mått okej hela dagen och inte haft några vidare problem med magen så det är ett bra gott tecken! Träningen gick lite segt men det är väl inte jätte konstigt egentligen. Inte rört på mig sedan i torsdags och all kraft har ju liksom sugits ur mig. Men det är skönt att vara tillbaka igen. Nu ska jag bädda ner mig hos Jens. Godnatt!
Mat & godsaker, Min vardag, Träning | apelsin, hälsa, keso, kost, naturell yoghurt, rutiner, träning, vardag | |
Upp